sick!

yes, det blev hemma idag, skönt att få sova ut lite också, hähä, vilket jag kommer få göra imorgon också om jag går, för då börjar jag inte för sen 12:20, den dö, ska ha origentering i Kungsbacka skogen.
funderar på att dra ner till Österströms eller Videonytt och köpa en coca cola för jag får ryket är så himla sugen på det.

sen är det 30 September, och för 1 månad sen åkte jag till Tallinn, usch vad jag längtar tillbaka, eller ah, längtar mer till att få semester, men det var en jätte gullig stad så.. saknar mest New York, funderar stort på att flytta dit när jag blir äldre, hade verkligen vart något.
nu ska jag chilla lite, sen ner till VideoNytt.

Krillo out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0