börja aldrig..

att röka.
paniken drar sig inom mig vill ut, vill skrika men kan inte skrika, då skulle hela grannskapet undra vad som håller på hos familjen Alexanderson och pappa skulle fråga vad det är, kan ju inte precis säga att jag behöver nikotin, hur skulle han reagera då; hej, pappa jag behöver en cigg är det okej att jag går ut en runda och röker? haha!

min kropp är van vid nikotin, jag bestämde mig för fort för att sluta på vardagarna, min kropp är van vid varje dag, varenda eftermiddag.. nu har det blivit 1 gång i veckan + helgerna, det fungerar inte.
jag får inte gå ut för pappa, men jag ska säga till honom att det är bara bra om jag går en sväng och tar lite frisk luft, och dålig luft, men det vet han inget om, hehe, men det blir förmodligen en sväng senare när Josefine kommer hit, hon behöver också frisk luft. om jag inte får gå ut sen så sticker jag ut när han tränar innebandy vilket är vid 21:00-22:30 1.5h, gitt!

men nu måste jag skriva på so;n som jag ska ha mailat in innan 00:00, men jag behöver verkligen energi, funderar på att ta mammis/philips bärbara data och sätta mig på altanen i blåsten för att få frisk luft, låter gött!

Krillo out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0