the love of my life

hej och sorry för bad uppdatering denna dag, men det har vart krångel med internet och vi har fått nytt modem som blev klart precis nu, vilket var mycket bra för min del eftersom jag var tvungen att plugga, vilket jag fick, so;n i alla fall, fast sen har jag ju i och för sig No prov imorgon, segt, men ah, kan det mesta så det känns bra!

så ah, bra dag i skolan idag, faktiskt! vissa dagar är bättre än andra, det bara är så, det beror precis på hur jag sover vaknar ah, i stort sett hur min morgon ser ut, och denna blev kanon! frukost, fixa sig OCH jag kom i tid, en guld stjärna till mig! på tal om guld stjärnor fixade mammi min mobil så nu kan jag smsa och ringa igen, MEN jag får inte ringa försen nästa räkning vilket blir 15 oktober och det är 10 dagar tills dess, men, jag har klarat mig fin fint med hemtelefonen, vi trivs oerhört bra tillsammans!

okej, min dag har ju bestått efter skolan, inget internet, ingen mobil att ringa/smsa med och plugga.. MEN the love of my life, kom bara sådär, eller nej, men ändå, räddningen på min eftermiddag, tha musica! tack till den filluren som skapade dessa ting, hähä!



men nu ska jag sova, eller ah, plugga, ha det bra!
KRILLO OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0