långt hår på kort tid.

blir lite halvt små sur på mig själv hade gjort ett inlägg som tog en bra stund sen så kopierar jag det för att fixa ett annat inlägg, men samtidigt kollar jag på Aftonbladet och kopirerar den här filmen; http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/discovery/article5915591.ab
värd att kolla på, får några extra hjärtklappningar, hähä.



mitt hår växer så det knakar and I have a secret why..
jag bara älskar att borsta mitt hår för det är så mjukt och sen blev det som massage för hårbotten, sen har det sina konsekvenser till att man får fett hår snabbare osv i alla fall.
det är många som klagar på att sitt hår är för kort osv, precis sån var jag när jag var liten, jag vill inte ha kort hår, hatade det! så lärde mormor mig en sak; att man ska börja huvudet framåt och borsta underhåret ungefär 100 gånger morgon och kväll då växer det mycket fortare, nu är det så att jag inte orkar göra det på morgonen men på kvällen innan jag går och lägger mig gör jag det.
bara för någon vecka sen klippte jag själv av ungefär 3-4 cm av mitt hår och det har växt ungefär 2-3 cm redan! grattis till mig, och där fick ni bra information!

men nu ska jag kolla Scrubs, kärlek och sova, imorgon är det äntligen fredag, TAGGA!


Kommentarer
Postat av: Emelie

skojar du? funkar det? :O

2009-10-12 @ 21:22:21
URL: http://estb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0