i Onsala

i'm home man!

har haft en jätte trevlig dag idag, fast stressigt blev det, men det slutade med att vi fick ta så mycket bullar som helst och sen skulle vi gå till en design affär där en pressent väntade, en söt mugg! Hanna åkte vid 15:00 och jag bad mormor komma ner, vilket hon gjorde och vi åkte till 421 i Högsbo, fick köpte lite saker, hemligt än så länge, berättar sen, hehe.
åkte hem med pappi och köpte mat med mammi och allt är frid och fröjd! älskar Fredagar och nu har vi ju lov i en hel vecka, hemskt gött! ska träffa Cassie ikväll, vart vi ska vara vet jag inte, antingen här eller hos henne.

haha, min pappa är ju hemskt efterbliven, jag kommer hem för att sätta på musik på mamma's data så säger han;

- kristin, vi har fått virus.

- okej, är det Philip eller?

- nej, men det kommer upp varje gång man startar datan!

(han visar vad det är och jag skrattar ihjäl mig)

- men pappa! vafan det är msn! det kallas automatisk inloggning..

HAHAHAHAHA!

nu ska jag packa upp och fixa, sen blir det massor med mat, gött!



Kommentarer
Postat av: Din kära pungklubba

Kristin!

Jag längtar redan efter dín närvaro. Snälla, kom tillbaka?

Tack för en HEMSKT trevlig och mysig vecka, och TACK för att just Du finns.

Jag älskar dig, nåt så in i norden.

2009-10-23 @ 19:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0