Halloween!

klockan är 14:22, Cass står i duschen jag ligger i hennes säng spelar Happy Aqvarium och lyssnar på hardstyle, fett gött! bara att jag känner mig väldigt ofräsh, blä! snart börjar skolan igen, nej, så ska jag inte tänka!

igår så tog vi moppen till Lisa, det gick bra, Cass moppe är hel knäpp! i alla fall hos Lisa kollade vi Idol en liten stund sen köpte vi godis, när vi kom tillbaka kollade vi på the shinning, knäpp film det. vid 23:30 stack vi hem för att Lisa skulle upp tidigt idag. jag var hel knäpp igår kväll enligt Cass och hennes mamma, fick samma fråga miljoner gånger om av Cass; krillo seriöst, vad har du tagit ikväll? 

i alla fall, när vi gick upp i stugan så tjöta vi as mycket sedan satte vi på en film, the house on the left, tror jag den hette, inte helt säker, hähä, hemsk-konstig film. sen tjöt vi ännu mer och ah, sen somnade vi vid 04:00?

nu ska jag kila, eller orkar inte skriva mer. 

 


Kommentarer
Postat av: cass

i have miss you.. :(

du är bäst och jag kommer alltid att älska dig. (L) min krillo!

2009-10-31 @ 17:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0