en början på något nytt



(bild från bilden, tema; frihet)


bilden gick ju som den gick, inte så bra men så blir det när man inte pluggar..
nu är jag jätte trött och vill bara gå och lägga mig, men ne, det ska man inte få, för jag måste plugga matte för jag har matte prov imorgon, great! så det blir ingen träning för mig inte.. + att jag inte kommer få träna på hela nästa vecka heller för att då bor jag i Lerum med Hanna hos hennes pappi, hemskt skönt att komma ifrån onsala/kungsbacka! komma hemifrån.

istället för att lägga in typ ''5 sanningar om mig själv'' så tänkte jag att jag kan lägga in en varje dag, så för varje dag som går får ni reda på något nytt, eller ah, det beror la på hur bra man känner sig, men ta det som en julkalender. påtal om julkalender så vill jag ha julafton snart!

dagens sanning;

jag är perfektionist.
allt jag skriver och målar måste vara perfekt,
ska jag sudda ut någonting måste precis allt vara borta,
inte ett enda sträck får finnas kvar.



Kommentarer
Postat av: caassoi

jo det vet jag. när du skriver ska det vara helt perfekt typ:P hahah, till och med påmsn! din lilla knasboll . (L) :D

2009-10-15 @ 19:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0