helgen

sisådär ja, hemma efter en ah..? chill dag, gitt som fän! köpte min efter längtade Frapino på Espresso House och drack den medans vi kollade runt.
stack sedan hem till Tova cheekade Disney Chanel drack Oboy och käkade bullar, fyfan vad gott!
sen vid 18:00 kom mammi och hämtade mig och det blev hemfärd och ja, nu vill hon att jag ska plugga till ett prov vilket jag gör? right? precis precis!

ska dra lite kort om helgen;

fredag stack ju jag och Cass in till Göteborg satte oss på en spårvagn som gick till Mölndal sen var det någon Andreas som ville att vi skulle hem till honom och chilla med sin kompis Erik och han bodde i Partille så vi tog pendel och buss dit, sen så blev det cp, eller dom var fegknäppa så vi fick ta Blå Express hem, 1.5h, det löste sig med musik och vi bara stirra ut i Göteborg, mysigt, sen när vi åkte förbi Linnéplatsen kom minnerna från dig tillbaka, kunde inte hålla in tårarna usch. sen när vi skulle ta bussen till Onsala så träffade vi Affe och två killar till, hemskt roliga och vi hade planer för att dra på samma fest men när vi kommer fram så var den slut, blö! så jag och Cass ska gå till närmsta busshållplats vilket vid det läget var rydet, men så var det en kille som inte hittade till Iserås så vi följde honom dit och tog bussen hem till henne. när vi kom hem till henne satte jag på BjörnBröder2, as go film! haha.

vaknade upp vid ah, jag vet inte men ah åt frukost vid 14:30 i alla fall, good information, sen sega vi hur mycket som helst, jag tog 17:11 bussen hem snackade med Emly och stack in till Kungsbacka och träffade henne, skulle fikat på Karma men det blev någon fest i Varla. sedan tog jag och tova bussen hem vid 00:47 kom hem satte på Svampbob, sedan somnade vi la vid 03:00.




lite bilder från Lördagen, schnöggt, från Hannahs blogg, hoppas det är okej?

ska kolla Playa del sol sen Parlamentet och Wallander skriver säkert innan jag lägger mig.



Kommentarer
Postat av: emlyTHAolzon

helet okej kväll (Y)

är allting som börjar på o

ostress blandannat

2009-10-11 @ 20:45:50
URL: http://ttakeit.blogspot.com/
Postat av: zahra

haha najsiga bilder :D (L)

2009-10-11 @ 20:51:18
URL: http://zahraajami.blogg.se/
Postat av: Hannah

Nej det är inte okej.

vad vill du kristin ? :S

hehehhheh puss pådig

2009-10-11 @ 22:54:57
URL: http://hannahvictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0