23:23

blev en lugn kväll påväg ner till havet träffade vi på Elsa och Madde som hängde på, blev massa snack.
efter ett tag blev det kallt och jag ville gå hem, eller in någonstans, men jag var ganska trött efter vecka och så, så det blev hemåtfärd - värt!

en sak jag inte gillar, inte hatar för det gör jag om ingenting, jag hatar inte någon/något, man kanske säger det, men jag menar det inte, jag bara ogillar det. i alla fall, jag ogillar verkligen att få reda på saker om mig genom bloggar, det är det värsta som finns, det behöver inte vara något hemskt eller så, men innan man bloggar om det eller lägger ut det någonstans eller säger det till någon annan ska ju ändå jag (om det handlar om mig) få reda på det först!
detta har hänt ett antal gånger, jag tror nog personen/personerna känner igen sig, det handlar inte om ett stort antal, ett mini antal om man säger så!
tänk dig/er för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0