13Oktober



chacha bloggen!
nemen hej.

chill dag i skolan satt i cafeterian och stickade på slöjden mysigt, är ju bara tjejer denna veckan eftersom killarna är på prao, okej, undantag Felix&Tobbe som inte hittade någon prao plats..
kul hade jag på no;n i alla fall eftersom jag satt och måla grönt skägg på alla old vetenskaps män och sa att dom hade mögel i skägget, yumie!
här har vi ett exempel på hur fint jag målar;



ska plugga spanska nu, skriva mitt spanska tal gött att vi har same på englishtingen att vi ska ha ett tal och jag är snäppet före alla andra eftersom jag gjorde mitt förra veckan, gitt! så jag ska bara översätta från engelska till spanska, heja mig!

dagens outfit? okej då.



byxor - lee köpta i USA
kofta - ginatricot
halsduk - julklapp för ett tag sedan, men finns liknade på Zara
t-shirt - new body
linne - lindex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0