vårdcentralen (L)

sur jag blev på vårdcentralen imorse, kunde ju visst kommit vid 08:00 eftersom dom inte hade mottagning försen då, fast okej, jag var trea i kö så det var rätt gött, men att sitta där i 45 minuter av total tystnad var inte okej.
hon sa att det var slatter, men nähe? hon var lite smått konstig. så jag fick gå upp till en sjukgymnast som inte hade tid försen 13:00, blö.
när jag kom tillbaka till skolan var det fortfarande slöjd, helt okej. sen no, so prov, hehe, gick ju galant.. sen bar det av tillbaka till vårdcentralen kollade knäna hade något konstigt namn det jag har, men ah, får inte träna på ett väldans tag, jätte kul!
tillbaka till skolan och sedan engelska sen slut, gött!

nu sitter jag och väntar på att Josefine ska ringa så ska vi sola, hon lär ju vara här nu snart, måste kila.


Kommentarer
Postat av: alice

vad heter textsnittet du har på rubrikerna i inläggen? det var iaf grymt snyyggt! svara i min blogg tack! :)

2009-11-07 @ 12:49:23
URL: http://xaliice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0