''jag klarar inte av det''

att se bilder eller filmer på honom får mig bara att gråta.
för 2 år sedan när vi var i Norge så satt jag och min bror i bilen medans mamma och pappa var inne i någon affär och handlade, och jag får världens anfall och börjar gråta får världens ångest för att jag inte träffat honom. det gjorde verkligen riktigt ont i mig av att inte få träffa honom, det är sjukt att det kan bli såhär, jag har aldrig innan haft en riktig ''kändiskärlek''. många har t.ex. E.M.D, jag menar jag ''ogillar'' dom verkligen, jag förstår mig inte på vad människor ser hos dom?
det känns som jag krymper ihop när jag tänker på/ser honom, magen drar ihop sig. ni anar inte hur jobbigt det är.
jag menar, varje gång jag går och lägger mig sätter jag alltid på den filmen (när jag sover hemma) för att sova gott.
jag somnar med ett leende på läpparna.
och varenda natt drömmer jag om honom, fast inatt var den värsta.. jag drömmde om Barbossa, Geoffrey Rush, och att jag såg Johnny Depp men inte fick träffa honom, att vara så nära men ändå så långt borta. när jag vaknar upp och märker att det var en dröm vred det sig inom mig, jag menar jag fick se honom, ''i verkligheten'' men jag fick inte ''snacka'' med honom, usch vad hemskt det var att vakna, fast jag vaknade av att mamma ringde.
ringsingnalen: Pirates of the caribbean - One day
det kändes och det kändes riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0