pic's från lanet

blev inget inlägg, blev inte så mycket lan för den delen heller, haha! men massa bilder!
hemskt rolig kväll, spelade lite sen vid 01:00 tiden ringer Linnéa och säger att vi ska komma hem till någon Mattias, Hanna klär ut sig till en kille, en Hampus. i spö regn åker vi bort till Elektroline, kul!
efter några timmar åker vi hem och kollar lite på The Unborn tills jag flippar och inte vill se mer, så ringer Simon och så hämtar jag och Hanna han och Linnéa och bla bla, sjuk rolig kväll var det i alla fall, jag älskar er tjejer, ni är underbara!


Cass presenter från mig och Hanna.

sen från mig, grisen och Cass är ganska lika.

kungen drar alla repliker i Pirates!

dom här bilderna får räcka Hanna hade några också.

Hanna stack vid 12:00 när jag och Cass låg stendöda i sängen, hade somnat vid 05:30, sen vaknade jag och Cass upp vid 14:00 tiden, eller jag i alla fall.
sen drog hon vid 15:30 och så kom Josefine hit, nu håller vi på att fixa oss för att vi väntar på att Cass ska komma hit sen blir det utgång.
ha en bra kväll.



Kommentarer
Postat av: cassie

ÄSH PUSSY!

ska man lana e man fan uppe hala natten och dagen efter :D

annars är det inget lan ! ;)

2009-11-07 @ 20:02:16
Postat av: melinda

hejsan :)

fin blogg du har.

jag har en fråga .. din header är ju rund på slutet precis innan själva '' din bloggtext '' kommer. och det ser ut som att den där texten '' kristin alexandersson '' hänger med i ditt tema och inte din header .. hur gör man så ?

tacksam för ditt svar :)

2009-11-08 @ 17:37:47
URL: http://hejsanmelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0