12NOVEMBER

Ali Payami vs Aquagen & Warp Brothers – Blade - Ali Payami Original Radio
hemskt go låt!
känns bra att börja träna igen, kör bara styrketräning, funderar på att skaffa kort på gymmet igen, friskis är sjukt bra!
föresten var jag bara tvungen att lägga in förra inlägget för att små ''jävlas'' med folk som tycker jag är ''sjuk'' som kan i princip allting om Johnny Depp/Pirates filmerna.
ska ta mig en go varm dusch nu. imorgon ska jag gå på trams med familjen, häligt med fredag.


min lilla skrutt är inte så liten längre.
puckot blundar på andra bilden så nu ser man inte vad som är fram eller bak? haha!
imorgon är det även fredagen den 13, hoppas ändå på mindre otur än vad jag brukar ha.
ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0