uppdatering

''dörför att jag har suttit och väntat på att jag ska få träna, sen så är min träning inställd och jag får stressa som en liten blå för att hinna med bussen så missar jag den..... sen så ringer jag cass för att vara med på tant träningen istället men nej, då ska hon ha mens som sprutar så fort hon lyfter benet''

så fint skriver kristin till hennes friends, plus hennes blogg. JAG DÖR, HAHAHA KUNDE INTE ANDAS, HAHA HON ÄR STÖRD! ringer mig och gråter för att hon inte fick träna. Sen säger jag att jag inte orkar följa med på tant träning (lat som jag är) så får man tillbaka "MEN FAN, JAG SKA FAN HA SEX MED MAMMA NÄR HON KOMMER HEM" ? haha, du är knäpp. Sitter och skriker i örat på mig.. haha, jag älskar dig.

Från Cass blogg, eftersom nörden har lösenord..
Bloggkrig?
Va fan fick jag meningen, ''men fan, jag ska fan ha sex med mamma när hon kommer hem'' eller ''liten blå''
SVAR SKULLE VARA UPPSKATTANDE ATT FÅ!!!!!

Kommentarer
Postat av: cass

HAHAHAHAHHAAH DU SA JU SÅ!!!!!!!! och den texten kopoerade jag från msn som du skrev till mig din röv! och så skrek du så i tele på mig när du höll på att spricka, HAHAHAHAH JAGH FLABBA IHJÄL MIG hejdå.. nu har jag ont i röven :( rövknull

2009-12-16 @ 14:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0