Nu måste vi dra - Ken Ring

Redigt go låt!

Härligt härligt!

''Där gick jag och krille ut och fjantade oss, ringa massa människor och var helt damp. Träffade lite människor och snacka lite osv. Gick sedan hem och gjorde oboy och pepparkakor och la oss med film, sedan somnade vi någon gång sent. "önska bara du var här" Jobbigare kille finns inte. Tror han är lite för desperat.. "du är så stark" HAHA!

Idag har vi bara legat i sängen hela dagen och göttat oss, kollat tv i sängen och lyssnat musik, pratat. Tillslut kom vi upp ur sängen vid fyra typ och då drog vi till Simon och Linnea och spelade wii.''

Taget från Cass blogg, orkar inte dra dagen eller gårdagen, förutom att vi var ute och gick i 1.5h, redigt skönt, härligt härligt!

Nu blir det Paradise Hotel sen fortsätter jag att kolla på Solstorm, TACK HERRE TACK HERRE HALLELUJA, GUD KÄRA GUD, GUD GUD GUD!!!!!!
Lite små knäpp film och jag sitter och kommenterar den för mig själv - som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0