dan före dan före doppardan

Somsagt, bilderna var förstora men det löste sig ändå. Fina rim fick dom också.
Hanna's;
Det är ingen mina, men kommer ändå på-sätt-och-vis från kina (innehöll chaite/latte)
Cass;
Det är inte bokstaven C utan T (innehöll te, Ett gott te).

Nu måste jag komma på några rim till sen är jag klar.

Träffade Yulia och Linnéa idag på dagen och byte julklappar.
Bilderna är tagna med mobilkameran och är snabbslarvigt redigarade.

Armband från Yulia, love it!
Armband och toarulle från Linnéa, användbart!
Sjal, örhängen och en kupong från Hanna.
Längtar!
Tack för dom grymt fina presenterna!
Nu ska jag sova, upp tidigt och julhandla med mamma och Hanna.

Kommentarer
Postat av: sarah

Gud vilka fina julklappar, verkligen från hjärtat :) <3

2009-12-23 @ 11:28:55
URL: http://sajse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0