lördag, model house och näset

Ledsen för dålig uppdatering men inte haft någon tid.

Lördag;
Morgonen började med att jag och Hanna la anskovis i Cass hår och isbitar på magen osv, jäklar vad vi skratta.
Fotograferingen var väldigt roligt, inte speciellt många seriösa bilder. Efter att vi tat massa bilder skildes vi åt, Hanna till sin pappa och jag och Cass hem till henne. Åt mat och hon duschade eftersom hon hade luktat anskovis hela dagen vilket hon inte märkte försen hon hade blivit sminkad. Skulle till Långedrag med Viking men det blev Näset istället, träffade Andreas, David och Emanuel goa killar och rolig kväll blev det.
När vi sedan kom hem till Cass la vi oss i sängen käkade chips och drack cider somnade ganska direkt därefter.

Söndag;

''Väkar klockan'' bestod av att Cass pappa bankar fem gånger på dörren och ber oss att gå upp. Vi gick ner till huset sjönk ner i soffan satte på Wallander och käkade frukost. Har inte förflyttat oss speciellt mycket idag, från soffan till sängen till köksstolen till sängen till moppen till hem, home sweet home.

Här kommer en bildbomb från min lördag.

Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0