Årets sexigaste


SNYGGSNYGGSNYGGSNYGGSNYGGSNYGGSNYGGSNYGGSNYGGSNYGGSNYGG!

Kvällen spenderades med Cass (ovanligt). Vi gjorde inte speciellt mycket får jag säga om det är okej?
Har trallat runt i converse idag kallt om tårna må jag säga. Det första jag gjorde när jag kom hem var att värma tårna vid brasan sen gjorde jag mig två koppas varm choklad, ''råkade'' häll i för mycket mjölk.
Har får ni en snygg bild på mig, jag är alltid snygg, spelar ingen roll hur jag än bär mig åt så blir jag överraskande snygg, jao.


Snögubben föreställer Cassandra.

Kommentarer
Postat av: cassIERTIERYJ GHESTGNHMTFHGb

HAHAHAHHAHA DU ÄR KNÄPP

2009-12-22 @ 01:59:21
Postat av: Daniela

Du Kristin! Tror inte riktigt det där med "årets sexigaste" stämde riktigt! ;o

2009-12-22 @ 13:21:59
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0