14DECEMBER

Redigt go dag, skolan var allmänt seg-bra.
Efter skolan stack jag och Cass till Kungsbacka, blev ingen solning, får ta det en annan dag, fick i alla fall flamsat runt som fän och skickat världens finaste sms från varandras mobiler, ''min lille snutte filt'' gud vad söt jag är som skriver så, HAHA!
Fick köpt en julklapp, har fått ihop 3, heja mig!
Nu ska jag ta mig en dusch, imorgon blir det ingen träning, ska träffa Hanna istället.


Ville bara fräscha upp minnet om hur Cassandra Nidler ser ut!

Kommentarer
Postat av: cass

TACK! VAD VÄNLIGt UTAV DIG! TACK!

............................ "min lilla gris korv. <3" "min lilla snuttefilt. <3:*"

2009-12-14 @ 22:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0