ny mobil på G?

kom precis ut ur duschen, skolfoto och sånt imorgon, måste gå upp extra tidigt för jag orkar inte stressa och sånt så det blir nog att lägga sig snart.

skulle kolla på ny mobil idag då på ThePhoneHouse, trodde det skulle gå snabbt och enkelt på 10 minuter, men nänä, det blev 1h, men det är det nog värt, ska fjäska som fän för den mobilen jag vill ha, jag var så nära i slutet av konversationen, så frågar mam; har ni några fler walkman? hon ba; jaja, 5 stycken till.
och givetvis skulle mam hitta en dubbelt så mycket billigare fast som är lite smått jobbig att skriva och så med, men den är ju billigare och så, så jao, mam och pap vill ju den, men så sa mam att hon inte tänker köpa en mobil till mig som jag inte vill ha, tur är väl det, men samtidigt sa hon att i sånna fall om jag får behålla min farbrors mobil så kan jag ju ha den, men nejnej, aldrig i livet, nu börjar den blir extremt jobbig att ha!
så nu diskuteras det mellan mam och pap om vilken det blir, heja W715, hähä.

efter det så gick vi och kollade på skor, vita convers var det vi skulle kolla på, hittade några, men när jag skulle prova dom med sula i för att dom var lite stora utan så skär jag upp ett litet sår jag hade på fingret så hejdå den affären, blev inga skor, men mam vet vilka jag vill ha och hon hade sagt att hon hittat mycket billigare på Freeport eller nåt sånt, dom kostade ungefär 700kr på kungsmässan.
aja, fick köpt puder i alla fall, från maxfactor, 100kr. tänkte prova något nytt och se om det är något att fortsätta med, hade Isadora innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0