2 timmars inlägg

hemma sen 2h och 17minuter sen, hatar mam, fast det har gått över nu, men hallå, 21:00 på en Lördag, nu går hon över gränsen, vi ska inte åka försen 10:00 imorgon och jag skulle bara slänga ner mina kläder i ett par väskor..
så kommer hon in i mitt rum och ser en liten godis skål med lite gotti i så spärrar hon upp ögonen och säger;

hon; ska du äta upp allt det där!?
jag; nej, ska ha lite imorgon också.
hon; aha.
jag; du kan ta om du vill ha?
hon *tyst och går*
jag; HALLÅ!? skulle du ha eller?
hon; va? nej.

helt efterbliven.
aja, nu är det gjort i alla fall, i princip helt klar, ska slängas ner lite things imorgon också.



kläder, kläder och ännu mera kläder!



saknar min lille skrut hur mycket som helst! ska vara utan honom i en hel vecka!

som ni märker så stämmer inte tiderna in med varandra att detta inlägg publiserades 01:08, för jag började skriva på det för typ 2h sen så kollade jag massa på Youtube och glömde av att jag höll på att skriva, hehe.
men nu ska jag sova, Estland next, borta en hel vecka på spa! hur skönt som helst och massa shopping!
ska se om jag får in något inlägg under veckan, blir det säkert, men annars hörs vi om en vecka, ha det bra i Svergie nu!



bilder från hotellet, spa varje dag, lovely!
puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0