FFFFRRRREEEEDDDAAAGGGG

GÖTT! jag kommer inte sluta 16:00 på Fredagar längre, slutar 13:45, det blev byten med grupperna, så att dom andra kommer sluta 16:00 nästa termin också för att då ska dom ha slöjd och jag kommer få hemkunskapen på Tisdagar, då jag nu har slöjd, as najs!

efter skolan idag stack jag och tränade på friskis, hur gött som helst, fast det var ändå det jobbigaste passet jag vart med om fyfan, trodde helt seriöst att jag skulle dö! fast kände ju verkligen att jag hade rätt inställning när jag kom dit, pepp, pepp, pepp som fääään!

efter det stack jag hem och åt/duschade/fixade mig sen stack jag hem till Lisa, där även Iris, Nora och någon Axel var. helt okej kväll, lite smått irriterande, men det löste ju sig till slut, Lisa fattar, haha! 

nu ska jag sova, sjukt härligt med helg!
god natt.

Kommentarer
Postat av: lisafisa

HAHAHAH,ah jag fattar PRECIS!-.-

2009-08-29 @ 15:30:38
URL: http://lisaesmeraldas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0