måndag...

tjäna!
min data startade till slut, sjukt bra med en bror ibland som kan hjälpa mig. så det blev underbar musik till slut medans jag fixade mig, kändes bra, tål inte tystnad precis, inte på morgonen, då ska det vara musik!

skolan var så extremt seg idag va! måndagar blir nog den segaste dagen, inte bara för att det är måndag utan för att vi har långa tråkiga lektioner. fick en förvåning idag, eller vi har fått nu matte lärare, som verkar as chill! när hon skulle presentera sig i Torsdags förra veckan trodde jag att jag ville strypa henne, hon verkade så sträng och bitchig! och jag menar, det var ju första intrycket, men idag förändrades allt, hon var as trevlig och gick igenom året, mycket chill kommer det bli, skönt!

ska snart in till Kungsbacka för att träffa mamma, ska kolla min mobil och kanske kolla skor också, behöver det, känner verkligen för att kolla på det också.
nu ska jag fixa mig lite smått sen tar jag bussen in.
puss k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0