love

så, nu är jag hemma igen, najs dag/kväll ändå.
var hos Sanna vid 16:30 åt lite sen stack vi och träna, skivstång sen blev det gymmet en stund, sjukt gött.
nu får jag nog börja med handbollen igen, fast det blir en vecka till på gymmet, sen går kortet ut och då är det handboll som gäller, om jag inte slutar då, vi får se hur det är nu, det var ju rätt segt nu i våras när vi slog ihop med 93/92/91;orna EUB = elit, utveckling och bredd. aja, sen när vi kom hem från gymmet stack vi och träffa Jacob och Josefine en stund.
sen körde jag hem Sanna och vidare hem till mig för min del och nu ska jag äta och kolla lite tv, är någon film på 4;an som verkade lite små intressant.
imorgon börjar skolan på ''riktigt'' usch, vårat schema är ju as dåligt! sen kanske jag ska träffa Josefine och sola, behöver det, skolfoto på Tisdag också, inte för att jag tror att jag kommer få så mycket färg om jag solar imorgon, men vi får se.

nu är min mat klar i mikron och filmen har börjat igen, vi hörs imorgon.
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0