24 augusti

godmorgon!
blev väldigt sur imorse när jag skulle sätta på min data för att få lite musik, SÅ FUNKAR DEN INTE! det finns seriöst inte att den inte startar! så nu fick jag sitta vid mam's laptop, typ från 1998 eller nåt sånt. fast jag menar det är musik jag är ute efter och hon har ju inte precis dom bästa, fan vad jag stör mig på henne ibland va!?
aja, i alla fall nu då så måste jag ha en mobil, kan inte gå runt med min fula tjocka låne mobil mer. så nu vet jag i alla fall vilket jag vill ha, sony ericsson W715 - sjukt snygg och bra!





men nu ska jag fixa mig och så, ha det bra i skolan!
puss.

Kommentarer
Postat av: d a n i e l a

Åh, den har jag, fast i silver =D

2009-08-24 @ 21:23:15
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0