15:00

god eftermiddag.
vaknade för 1.5h sen, kanske inte det bästa eftersom imorgon är det skola och jag kommer aldrig kunna somna ikväll och hur ska jag klara av att komma upp imorgon!? det kommer ju aldrig fungera..
sitter och fixar mina spellistor på spotify, knarkar in musik också, ska nog städa och fixa på mitt rum idag, eller en stund i alla fall, kanske ska träffa Sanna senare sen blir det någon ben and jerry's med konfan, som förövrigt är slut, konfirmerades i lördags.
ska även fixa till min garderob, ser inte så trevligt ut när man öppnar den, får fixa med den också, det löser sig, precis som allt annat.

sen måste jag ju också tilllägga att 9;orna har det fetting gött imorgon, 6-7;orna börjar 08:00, 8;orna 09:00 och 9;orna 09:45, haha, suckers!

men nu måste jag kila om jag ska få gjort allting.
take care, kristin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0