Feb. 26, 2013

Har precis slagit mig ner på Espresso House med en kopp te och plugg i väntan på att mamma ska träna klart. Själv har jag spenderat mina timmar på gymmet klart idag med ett ben - och rumppass och 30 minuter cross.
 
Jag vet att det är fult att smyglyssna på andra människors konversationer. Men när man sitter själv på att cafe och letar inspiration till allt möjligt går det inte att undgå. Det en mamma, sitt barn och sin väninna som diskuterar vad dem ska göra härnäst, efter deras fika, vilka affärer de ska kika i osv. Mamman säger då att de kan gå till Melrose för att få såna påsar som man ibland får med när man handlar där, för att deras nuvarande är trasig. Jag kunde inte undangå att le/skratta för mig själv när hon sa så. Dels för att hela grejen att gå dit för att göra ett köp bara för att få en sån påse, tanken på om hon skulle säga till om hon inte skulle få det men även att hennes dotter som inte var särskilt stor 7-8års åldern skulle springa runt med den släpandes i marken efter sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0