3APRIL

Hej!
Vad är det som har hänt?

Kul att du börjat göra lite fler inlägg nu på det senaste, kram!


Svar: Hallå! När jag var och åkte skidor i Hemsedal för 7 veckor sedan (..) så ramlade jag i backen och landade på mitt vänstra knä (dvs jag la all vikt på knät). Som tur var det på eftermiddagen och den dagen vi skulle åka hem, dock hade jag kramper i knät hela bussresan hem och har haft det konstant de senaste veckorna, varje gång jag tränar har jag fått ont i knät speciellt när jag går och springer.
Jag besökte en sjukgymnast i fredags och hon tyckte att jag skulle göra en röntgen eftersom hon trodde det var en spricka eller löst brosk i knät och skulle i så fall behöva operera det.
I måndags fick jag tid hos läkare och röntgen. Röntgen visade att det var brosk i knät men operation var inte nödvändigt (puh, tack och lov!!) men att jag under April månad och in på Maj inte skulle träna såsom jag gör idag (dvs 5-6 dagar/veckan). Nu är det korta promernader och gym (överkropp) som gäller för mig för att vila knät för att det handlar om en läkningstid. Jag tar även tabletter för att påskynda processen och lindra smärtan.

Där fick du ett väldigt utvecklat svar. Tack så mycket, jag gör mitt bästa! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0