31OKTOBER



Hej!
Tråkigt att det inte går så bra med uppdatering på bloggen men det finns två anledningar till detta. Den första: Jag sitter knappt vid datorn längre utan klarar mig utmärkt med iPhonen. Den andra: Jag tar bilder för att kunna mobilblogga, men blogg.se-appen fungerar inte med mitt konto.. Jag vet att det var problem med den i början men min fungerar fortfarande inte!

Annars så kom precis hem efter har varit på tjejmiddag hos min klasskompis Ebba. Det var jättemysigt att träffa alla tjejerna utanför skolan!

Tidigare idag (och igår kväll) var jag hos Hanna på myskväll och idag fotade vi Oktober bilder, precis som förra året. Fick en del bra bilder trots duggregnet. En bra start på lovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0