1JUNI

Hej Juni! Välkommen Juni! Fina Juni! Sommar Juni!

Bjuder på bilden.

Har precis sprungit en löprunda och nu sitter jag här ute i den fina sommar solen och äter frukost, havregrynsgröt! Vanligtvis brukar jag inte ha sylt i, men detta var första gången jag gjorde den själv (tro det eller ej) och den smakade to much konstigt.. (Caareface)
Sitter även här ute och lyssnar på Detsamma - Thomas Stenström (finns i inlägget nedan), den blir bara bättre och bättre!!
Om någon timme ska jag åka hem till Josse äte lunch och fixa oss, senare ikväll ska vi på grill kväll hos en polare.

Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: L

Hej Kristin!

Jag förstår hur du menar :) har faktiskt aldrig tänkt på det sättet innan eftersom jag började tappa håret långt innan jag började jobba där.. just nu tappar jag inget (förutom lite av ögonbrynen men det var ett tag sen) utan allting står stilla - inget trillar av, inget växer ut. Känner att jag inte vet vad jag ska göra riktigt, vill inte testa nya behandlingar eftersom inget har hjälpt hittills, vill inte bli besviken eller något.. jag hoppas sommaren ska ge mig lite ny energi så det kan hända något.. tack för din omtanke :) <3

2011-06-01 @ 23:08:41
URL: http://linnljungblad.blogg.se/
Postat av: L

Hej Kristin!

Jag förstår hur du menar :) har faktiskt aldrig tänkt på det sättet innan eftersom jag började tappa håret långt innan jag började jobba där.. just nu tappar jag inget (förutom lite av ögonbrynen men det var ett tag sen) utan allting står stilla - inget trillar av, inget växer ut. Känner att jag inte vet vad jag ska göra riktigt, vill inte testa nya behandlingar eftersom inget har hjälpt hittills, vill inte bli besviken eller något.. jag hoppas sommaren ska ge mig lite ny energi så det kan hända något.. tack för din omtanke :) <3

2011-06-01 @ 23:08:41
URL: http://linnljungblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0