LOVE YOU LIKE A LOVE SONG

Grottebadet ägde, typ! När man kom in till kassan står det en skylt om att de gömt en flaskpost inne i badhuset och en rad med priser. Redan när jag såg skylten visste jag att jag skulle finna den, och gissa om jag gjorde det? I did! Jag är verkligen menad att leta efter skatter. Så Jack Sparrow kan ju bara komma och plocka upp mig så drar vi!
Priset blev en slush och jag var nöjdare än någonsin för att jag hittat flaskan!

Just nu sitter jag och bror i vårat rum här på hotellet i Kiruna och kollar på Disney Channel. Det roligaste med Kiruna är att du inte behöver mer än ett par crocs för att smällta in. Varenda en går runt med det och då överdriver jag inte. Hur sköna invånare? Måste även få in att detta hotellet har världens bästa frukost!! Vi bodde ju här för 1.5 år sedan, när vi bl.a bodde på Ishotellet, och de var en helt underbar frukost buffé!

Nu kallar sängen, tåget tuffar iväg från Kiruna klockan 12:00, åker de i 3h till Boden, väntar i 3h där och hoppar sedan på nästa tåg som tar oss till Göteborg och en resa på 20h.
Godnatt!
Selena Gomez & The Scene – Love You Like A Love Song

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0