17AUGUSTI


Jag har alltid gillat Hannah Montana serien, men att jag skulle gilla filmen mycket trodde jag inte. Så nu har det kommit en ny favorit i mitt filmliv. Och jag vet att jag är väldigt efter med att se filmen för att vara ett Miley Cyrus/Hannah Montana fan, men jag har ju min Johnny/Pirat att se till.. ;)
Nu lär alla mina vänner tycka om mig mindre för att jag skriver detta, att jag gillar filmen, eftersom de flesta knappt står ut med att jag lyssnar på hennes musik.. De anar inte vad de går miste om!!

Kommentarer
Postat av: Sofie Ahlqvist

åh va att du gillar den, tyckte med den var asbra!



jättebra blogg förresten, har följt den lite och den är mycket intressant

2011-09-21 @ 16:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0