2SEPTEMBER

Så jävla snygg!
Saknar Långasand, det är så underbart bra!

Mitt liv är inte speciellt intressant just nu, det är skola, plugg och träning. Jag tänkte sluta skriva om mitt liv varje dag, kör lite mer på bilder (vilket jag älskar att ta och visa för andra, dock måste jag få inspiration) och lägger till någon enkel text under om ni förstår, annars blir det så tomt.
För jag vet själv hur tråkigt det är att läsa bloggar som bara skriver om vad dom gjort på sina dagar ''idag var jag i skolan, det var kul. Sen åkte jag hem pluggade och sedan tränade'' utan bilder t.ex. eller bara lägger in bilder och skriver någon fin/ful dikt/sång under. Känner redan att denna texten är värdelös. Men jag tror ni fattar
grejen.
Nu ska jag duscha sedan gå och lägga mig (ganska ointressant för er, jo).
PUSS!

Kommentarer
Postat av: L

Inga frågor är dumma eller pinsamma, punkt! Du är nog inte den enda som undrar, men den enda som vågar fråga och det gillar jag! Som svar då; ja, jag har fortfarande peruk. Och.. ah, det funkar väl :o det är ju äkta hår så den är grym, känns bra att du tvekade på att det var peruk faktriskt ;)

2010-09-02 @ 22:14:32
URL: http://linnljungblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0