27OKTOBER

Det är otroligt hur jag aldrig lyckats bli bra på ett skolfoto. Jag har slått rekord!
(Står 5:e överst i vit blus och ser allmänt tjeck ut).

Jag har bestämt mig för att hålla mig ifrån att skriva långa texter om vad jag gör på dagarna. Jag lyckas alltid skriva osammanhängande, så att jag själv ibland inte ens förstår (men är för ''lat'' för att ändra i texten), jag får t.o.m passa mig när jag skriver nu.. (THIS IS A CARE-CUP c|_|, AND IT'S EMPTY!!)

Har matte prov på fredag och jag hade lyckats tappa i princip allting om matte i helgen, så när jag på måndags lektionen ska börja räkna står det helt still i huvudet. Så idag var jag illa tvungen att gå på extra matten för att få hjälp, gissa vilken hjälp jag fick. Det var ju värre än på vanliga lektioner, jag fick vänta i 30 minuter innan läraren hjälpte mig!

Efter matten tog jag mig ett gympass och nu sitter jag här helt slut, ska strax duscha, äta och sedan kommer Hanna hit för tv kväll.

Kommentarer
Postat av: emma

kan ju iaf säga att du blev bra betydligt bättre än mig kristin! :D(L)

2010-10-27 @ 23:03:00
URL: http://emmahafstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0