13OKTOBER

Kände att det var väldigt nödvändigt att klicka sig in på google och se filmen med han som begick självmord i måndags. Självklart blev jag väldigt nyfiken när jag hörde om det på nyhetsmorgon och folk runt omkring mig som pratar om det, men ibland kanske räcker med höra med inte se?

Skönt att varken ha läxor eller prov denna veckan, det enda problemet är då att jag inte haft med mig min kalender till lektionerna så när jag skrev upp allt vi hade nu framöver insåg jag vad mycket roligt jag har att se framemot! Från 0-9 på 3sekunder. Prov och inlämningar. Jag är taggad till tusen! Fast nä..

Någonting jag verkligen sett framemot hela denna veckan är denna onsdag!
Bonde söker fru speed dating,
jag ser framemot en riktigt rolig och mysig kväll med Hanna! 
Förövrigt var fotbollsmatchen bedrövlig igår. Holland är andra världsmästare (världsmästare enligt mig för Spanien var förlorare redan innan), men det är ingenting att skylla på, för att svenska landslaget borde väl veta bättre än att bokstavligt ge bollen till Holland.. Nu får dom tagga om till 29 mars då nästa kval match är, inte långt kvar, inte alls..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0