Up is down

Det blev en händelserik eftermiddag/kväll med Josefine, vi har dels pratat otroligt mycket sen kollat bilder på henne, mig och andra tjejer (ingen nämnd, ingen glömd) från min klass, damn vad vi har garvat!
Tyckte det var riktigt synd att jag var tvungen att åka till träningen precis när hon skulle äta sin pappa's nylagade mat, den mannen är kung i köket. Sitter och klandrar mig själv lite smått - eller nej det gör jag inte men jag kunde gjort.

Träningen var rätt chill, rehab super kul! Efter träningen träffade jag Josse och Koffe en liten stund och nu är jag hemma, ny duschad och fräsch, lovely!

Nu ska jag fixa mig så att jag hinner plugga lite (vilket jag aldrig gjorde förut) och titta på Scrubs.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0