7JUNI

Tre dagar kvar, tiden har gått riktigt fort!
Idag hade jag ju bestämt mig för sov morgon, det hade nog alla andra i min klass också eftersom att läran ringde hem, sur som en citron.. Fast jag fick min sov  morgon i alla fall, hehe! Imorgon ville jag ha en till, 11:45 börjar jag då, härligt! Fast imorgon kommer det inte ringa någon sur lärare för att jag är så VIP att jag får ledigt från Hkk!! Vi ha nämligen inställd NO och jag tänker inte sitta i skolan i 3-2h och vänta på nästa lektion.

Idag efter skolan åkte jag och Hanna in till Kungsbacka och kollade på bal skor och vet ni vad, jag hittade ett par, lovely! Vi tog även en fika innan mamma kom, Hanna fixade en fin film som kanske kommer upp senare ikväll, håll utskik i fall att. ;)

Nu ska jag spela lite Bricks Breaking sen ska jag kolla på Ocean Thirteen, kanal 9, klockan 21:00, värd film, helt klart!

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0