6JULI

Sitter just nu hemma hos Fillan (Felicia), själv.. Eller hennes bror är här, men hon och sina kusiner har redan åkt till Kungsbacka med en jätte tidig buss utan att säga någonting till mig, och nästa går inte försen 13:45..
Okej, riktigt så var det inte, det där med bussen was a lie, för jag har moppe och ska strax ta den in till Kungsbacka, så ska vi färga Fillan's hår, sedan in till Göteborg.
Nu när jag ändå bara sitter här utan att göra någonting kan jag berätta lite snabbt om min helg. I fredags åkte jag som sagt hem till Fillan fixade oss och krökade lite. Vid 21:00 tiden åkte vi till Vallda, till Rasmus. Trevlig, rolig kväll och trevligt, roligt folk, haha.
På kvällen sov jag hos Fillan. Tidigt nästa morgon åkte jag till Onsala för att Julia och Lollo skulle konfimera sig. Efter vi vart i kyrkan var jag bjuden hem till Julia på lunch. Några timmar senare kom även Frida och Emma. Någon timma efter det åkte jag hem, åt fixade mig lite sedan in till Kungsbacka träffade Linnéa, Yulia, Johanna och Erica, vi var hemma hos Johanna och chillade. På kvällen, snarare natten, träffade jag Fillan och Victoria, vi skulle hem till Rasmus på efterfest, dock blev det fest för oss, fast det var mer krök, aja skitsamma.
Sov hos Rasmus sen, eller vet inte om jag & Fillan sov speciellt mycket eftersom vi låg och skrattade som fan åt Rasmus och hans namn, RAS-MUS, Rase-mouse, Mus-ras osv.
Söndag. Vaknade upp åt frukost, allmänt seg efter gårdagen eftersom vi inte somnade försen 06:30..
När vi skulle hem missade vi två bussar så det var bara att ta upp tummen och lifta.
Åkte och hämtade min moppe hos Linnéa, hem duschade, vart sliten som faen, sedan träffade jag Lisa. Vi åkte till stugan och chillade. Vid 22:30 ringde Paulina och bad oss komma hem till henne och kolla på My sisters keeper, jätte söt film.
Igår vaknade jag jätte sent för att jag stängde av klockan.. Men jag stack in och gymma sedan träffa jag Fillan och hennes kusiner.
Nu ska jag ta på mig mina vanliga kläder och röra mig mot Kungsbacka.
Vi hörs ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0