Grymt bra information!

Nu är mitt internet egentligen dött och jag kommer inte kunna publicera detta inlägg försen mitt internet kommer tillbaka. Känner mig ganska cool som sitter och skriver ett inlägg när jag inte har något internet, klockan är 00:46 och jaa, jag har ingen aning om när mitt internet kommer tillbaka, men det känns lite mysigt som om det är strömavbrott fast strömen är på. Okej, det var ingen bra jämnförelse.
Det blev inte så mycket film för min del eftersom jag tränade och maten tog lite tid eftersom jag och mamma köpte den efter att vi tränat, men jag kollade på en film - Kenny Starfighter, haha! Johan Rehborg är förjävla skön i den filmen! Tänkte sätta på några Scrubs avsnitt men först vill jag få detta inlägg publicerat så nu får jag la kopiera allt jag skrivit så att jag/ni inte går miste om något.

Föresten så ska jag gå upp tidigt idag för jag ska antagligen in till stan med mormor för att jag ska välja en väska jag vill ha, efter det ska jag på Liseberg med handbollen, eller vi ska till spelhuset precis som förra året fast nu är det inte bara f-94 längre, utan 94, 93, 92, 91 (EUB=elit utveckling bredd).
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0