Godkväll!

Ledsen för bad update, men som jag sa igår skulle jag träffa Josefine, och ah, det är det jag gjort. Väldigt roligt var det också för er som vill veta!
Åkte hem till henne vid 12:30 och då stod hon och gjorde lunch. Vi satte oss en bra tag vid datorn, chatroulett, fan vad vi har skrattat! Efter 4h åkte vi hem mot mig, fast först blev det en ''omväg'' till Lollipop.
Här har det bara blivit data och tv, inte helt fel det heller.

Väldigt skönt att det inte är någon skola imorgon heller!
Imorgon ska jag träffa Hanna som är friskellifrisk, har verkligen saknat den bruden!
Nu ska jag göra lite te för att smälta all mat det blivit idag + för min onda hals.

Mitt tv program för kvällen:
Tv4, 22:40 (- 23:35) - American Idol
Tv6, 23:30 (- 00:30) - Scrubs
Tv6, 00:30 (-01:00) - How I meet your mother

Gillar vad som går på tv på kvällarna, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0