HOLLYWOOD FRUAR

Jahopp, då var sista avsnittet av Hollywood fruar avslutat för min del. Jag som vill se när alla träffas, vilket är nästa måndag - då jag är i Dubai. Men jag ska inte deppa över det, det går ju att kolla på när jag kommer hem + att jag själv befinner mig i värmen! 

På tal om L.A, USA, ska min classm8 Julia, resa till New York imorgon. Jag är riktigt avundsjuk, men det hade nog vart värre om jag själv inte ska åka iväg snart. Det tråkiga med att jag åker är att jag åker när hon kommer hem och jag kommer inte hem försen i slutet av lovet. Efter det har vi bara en vecka kvar tillsammans i skolan eftersom båda byter. Jag kommer sakna dig din apa!!

Nu ska jag ta mig en dusch och därefter sätta på Ice Age 2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0