No good with faces

Skolan var uselt tråkig idag. Kom även försent, bussens var försenad. Maten var inte alls god. Lovar att det var för jag inte hade mina örhängen!
Dagens + är att det äntligen är fredag! Hoffmaestro ska spela ikväll på Liseberg, har aldrig hört talas om dom (eller jo, har hört en låt som jag trodde var Jack Johnson, han är braaa) och hela Halland ska dit verkar det som.
Nu ska jag dricka massa te, är hur förskyld som helst!
Sen saknar jag min gamla klass, den var inte så stel! Jag har inte skrattat en enda gång riktigt mycket, tror faktiskt inte att jag skrattat någonting alls, bara några små skratt.. Det räcker bara med 5min i min förra och man har ont i magen så mycket man skrattat! HJÄLP MIG, SP1A är som en fisk på torra land!
Bye.
SNYGGHANNA!

Kommentarer
Postat av: H

Fyfan, vilken bild.

2010-08-20 @ 17:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0