9AUGUSTI - Sista delen av Skåne

Har inte uppdaterat sen vi var i Köpenhamn, det beror på att dagen efter, 4 Augusti, kom familjen Kroén ner och 'joinade' oss, var på ''utflykt'' hela dagen. Badade mitt i stan, vid bryggan vi var på första dagen i Malmö efter badet åkte jag, min lillebror & en kompis (Kroénare) till Laserdom. Svin roligt, inte gjort det sen 2004(?) och så fick jag ett erbjudannde, spela 2 betala för 1 så dit ska jag snart igen!
Sen efter vi ätit middag så vräkte regnet ner och det började blixtra och åska så därför blev det ingen uppdatering den dagen. Plus att vi skulle upp 06:00 på morgonen därpå.
Här kommer bilder från 4 Augusti.
1. Glass köp. 2. Glass. 3. Me & my brother.
5 Augusti, sista dagen, gick som sagt upp klockan 06:00 för att sedan kunna cheeka ut från hotellet vid 07:00 och åka till Ystad för att där kunna ta färjan till Bornholm. Det var varken en hiss eller diss att vara där, eftersom min bror åkte bil med familjen Kroén var jag lycklig över att få bre ut mig i baksätet och titta på film och läsa (den man Älskar). Stannade och tittade i några små städer, badade och på kyrkor.
Åkte hem efter några timmar där, gött! Stannade vid Hovs Hallar och ''grabbarna'' badade, sedan hem tur.
1. Pappa som troll. 2. In a city. 3. Stenstrand, hittade otroligt fina stenar som följde med hem. 3. Havet. 4. Hovs Hallar.
Det var allt från min (& familjens) Skåne-Danmark tur.
Love! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0