24AUGUSTI

Får bli ett kortfattat inlägg för jag kom nyss hem från träningen och måste duscha osv + att det är bra program på tv.
Skolan var seg men gick ändå väldigt fort, åkte hem och la mig i sängen och sov några minuter. Åkte ner till båten med mamma och kollade så att den inte blåst bort, hem igen och vidare in till träning som var rätt go!

Jag har äntligen hittat mina örhängen.
Det visade sig att i morse när jag skulle ta på mig mina militärgrå converse trillade mina pärlörhängen ut, glad chey! När jag var på väg till träningen höll jag på att glömma mina handboll/springskor..
Pappa har glömt nyckel och jag har låst dörren han kommer ner till busshållplatsen precis när bussen kommer och jag letar förtvivlat efter nycklarna överallt men jag hittade dom inte..
Efter vi haft uppvärmning ute var det dags att ta på sig inneskorna, tro fan att nycklarna trillar ut då..
Dumma skor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0