Estland, dag 7

jao, näst sista dagen idag då.. usch vill inte åka hem! saknar vänner och så såklart, men mest min katt om jag ska vara helt ärlig, tänk om han blivit jätte tjock nu? tänk om han spruningt bort? tänk om han var i slagsmål? nej usch, ska inte tänka så, han har det säkert jätte bra hos sin mamma, fast bättre hos mig, hähä.
känner verkligen att jag behöver komma ifrån min bror och mina föräldrar ett tag, shit vad jag stör mig på dom ibland, är inte van att vara med dom 24/7, får panik!
föresten, glömde skriva att jag även köpte en sjal till mig igår, varje gång jag skriver ett inlägg glömmer jag av vad jag ska skriva och sånt så jag missar ungefär halva inlägget..

aja, nu kommer hur dagen har vart då;
bra.
haha! vilken humor! nej, men seriöst snack nu då;
vaknade upp till min lovely frukost som bestått varje dag av en skål av puffar och bäryouhurt, pannkakor. om jag orkade vilket jag inte gjorde varje dag men ah, så blev det en rostad macka och varm choklad - vilket bara inträffat två morgonar denna vecka, varsågod för informationen!
efter den renarama goda frukosten så blev det ett bad i poolen, sen ut en sväng på stan, sen till något slott och där även presidentet bodde, fikade sedan tillbaka till stan vidare till gamlastan och hem snabbt till hotellet, sen blev det mat, på en tyskresturang, och shit vad folk det var, säkert den populäraste resturangen i hela Tallinn, men mysigt var det, och hemskt mycket mat!

men nu måste jag fixa mig för att sova och räkna lite matte, mysigt!
hem resa imorgon då.. 15;25 går planet och 15;45 är vi i Göteborg, landvetter, be there? thanks.
(nu får ni tänka, 15;25-15;45 flygtur 1h och 20min)

puss from the one and only Kristin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0