22:15

tagit bort alla lösnaglar nu, orkade inte ha några stycken fina, jag menar, hur snyggt är det? och, jag är mycket stolt över mig själv, jag har inte bitit/rivit någonting hitills och jag har haft det såhär i 2 dagar nu, HEJA MIG!

fick massa coola bilder på bilden, temat var frihet, tyckte jag lyckades ganska bra, jag menar, med våran digitalkamera, fast den är rätt bra ändå, 8.1 megapixel, helt okej? hähä.

slutade ju som sagt 12:00 kom hem och kollade på Hercules, hur grym är den inte, haha! love!
efter den så stack jag in till Fillan sen stack hon vid 17:00 så träffade jag Helena, trevligt, inte vart med henne på ah, jag vet inte hur länge? snäppet till pinsamt länge? sen träffa vi/jag massa goa människor!
vid 19:00 drar jag mig upp till Linnéa sedan åker vi hem till henne och kollar på Idol, grymt.
och nu är jag hemma, go dag, och imorgon blir det bättre, FREDAG TAGGA MAN!
ska försöka somna TIDIGT idag för det kan jag ju inte påstå att jag gjorde inatt, eller någon av dom andra nätterna nu dom senaste 7 MÅNADERNA, bra! nej, absolut inte!

pussycat dolls - i hate this part



knarkar låten, lite smått jobbigt att knarka en låt, eller att en låt knarkar en?
i vilket fall som helst är den bra!

KRILLO OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0