praodag 4

fisermajorna här!
har vart hur trötta som helst idag så det passade perfekt med bio, stack in på Espresso House innan och köpte en Chailatte, det var jag mycket värd må jag säga!
bion var väldigt rolig, eller ah, helt okej, ska inte överdriva, men det är inte precis en bio film, mer hemma film - mysfilm.

innan vi stack hem fixade vi lite roliga saker vi ska pyssla med nu här ikväll, har precis ätit massa pannkakor, gott gott.

och idag fyller min underbara Casso 15år, hoppas du har haft en hejdundrandes bra dag idag - för det är du värld!


oj vad söt du är, ser mer ut som att du ska fylla 8 än 15, men jag älskar dig ändå!

lite små sorgligt att det är sista natten här nu, ha verkligen haft en super kul vecka här med dig Hanna, du är verkligen helt underbar, alla borde ha en vän som dig, I love you, I really do!



nu ska det fixas och donas i familjen Sandells hus, eller ah, jag och Hanna ska fixa och dona!

sov gott alla sweetizzzzzz!


Kommentarer
Postat av: xaaso

MEN! HAHAHAHHAHH VAD I HELVETE ÄR DET DÄR FÖR BILD?!?!?!??!?!?! GAH DU SKA ALLTID T DEN FULASTE DU SER! ja lovar dig att när du såg den börja du as flabba eller ngt..

hahah grisunge......ser ju fan hej dundrandes tjock ut.. herregud..



MEN TACK MIN CPIGAKORV! (L) JAAA ÄLSKAR DIIGGG, hemskt mcyket. (L)

2009-10-22 @ 20:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0