öppethus

Sitter med spanskan, ska översätta våran dialog till imorgon och eftersom jag glömde min ''riktiga'' bok så fick jag ta en annan och givetvis glömde jag den i skolan..
Var på öppet hus idag på Lindälv, SamhällEkonomi är det som är mest aktuellt just nu, men jag ska kolla på Katrinelund på lördag ändå. Jag vill inte bara bli polis, eftersom jag vill ut och resa. Det är därför jag väljer ekonomi för att jag vill kunna jobba mig uppåt så jag får ett bra betalt jobb och även kunna bo utomlands, New York är nummer ett på listan! Jobba på ett bra företag tackar jag inte nej till.

Nej, nu måste jag fortsätta med spanskan sen har jag ett no test jag ska försöka göra imorgon om jag orkar plugga på det med den huvudvärken jag har.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Feline

Ta avstånd ja ska gå lindälv samhäll ekonomi ! :)

2009-11-27 @ 19:31:27
Postat av: katjakaj

Vi ses på måndag.

2009-11-28 @ 20:40:26
URL: http://kristinaliciaandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0