NOVEMBER!

Godmorgon!
mår bättre nu men är lite fundersam för att jag hade en jätte konstig dröm, cp.
i alla fall, igår vid 19:15 kom Hanna hit, vi skulle bestäma vad vi skulle göra, men vi fastnade framför Pirates 3, hehe. efter en 1h ungefär kom Bella med sin kusin och hans kompis så stack vi ut. efter en stund blev jag och Hanna jätte sugna på choklad, hehe, så vi stack hem tog moppen till Statiol köpte det vi skulle köpa stack vidare till Gottskär en stund, sen hemåt och drack te och kollade på P.S I love you, sen stack Hanna hem vid 01:00.
tack för en trevlig lördagskväll med dig Hanna, du är underbra!

fin kostym hon hade med sig, riktigt snygg och snygga var vi ju i den!
det handlar om att bjuda på sig själv, haha!


bilder från mig och Cass i fredags, bara några av dom alla hundra hon/jag tog.



skola imorgon.. och jag har 2-3 prov denna veckan kul, so som jag inte ens gjort klart, bra jobbat!
så jo, jag får la börja med det nu.


Kommentarer
Postat av: cass

HAHHAHHHAHAHAAHA knäppjökar, så jag tycker om er! (L)

2009-11-01 @ 20:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0